مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

ژل نورامیس

ژل نورامیس چه کاربردها و مزایایی دارد؟ نحوه تزریق ژل نورامیس


دیگر نیازی به انجام جراحی پر خطر پلاستیک برای بهبود ظاهر چانه و از بین بردن خطوط متوسط و عمیق صورت نیست و بیماران می‌‌توانند به کمک روش‌های دیگری بهبود ظاهر صورت خود بپردازند و از نتایج به دست آمده لذت ببرند. ژل نورامیس یک ژل باکیفیت است که می‌‌تواند به سرعت همان نتایج دلخواه را به وجود بیاورد، ایمنی بالایی دارد و هزینه انجام آن نیز بسیار پایین تر است. ژل نورامیس یک نوع جدید از ژل هیالورونیک اسید است و برای رفع خطوط و چروک عمیق صورت، افزایش حجم و جوان سازی پوست مورد استفاده قرار می‌‌گیرد.

ژل لب الیاکسین
ژل دنبی
قیمت هر سی سی ژل پرفکتا

 ژل نورامیس حاوی چه ترکیباتی است؟


ژل نورامیس حاوی یک ترکیب قوی به نام هیالورونیک اسید است که می‌تواند نتایج چشمگیری به همراه داشته باشد. این اسید به آرامی و به تدریج در پوست حل می‌شود و در نهایت بافت نرم بدن آن را به طور کامل جذب می‌کند. هیالورونیک اسید یک پلیمر طبیعی است که در پوست ما وجود دارد.

این پست حاوی مقادیر بسیار زیادی از هیالورونیک اسید است که به حفظ رطوبت پوست کمک می‌کند زیرا این پلیمر قابلیت پیوند با آب را داراست. استفاده از ژل نورامیس باعث افزایش و حفظ حجم بافت پوست می‌شود و به عنوان یک ضربه گیر عمل می‌کند تا پوست را محافظت کند. مهم است بدانید که ترکیب موجود در این ژل از منشأ جانوری نیست و بنابراین هیچ مشکل جدی برای بیمار ایجاد نخواهد کرد. با این حال، زنان باردار یا زنانی که در دوران شیردهی قرار دارند، همچنین افرادی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند، باید از تزریق این محصول خودداری کنند.

 ژل نورامیس چه کاربردهایی دارد؟


ژل نورامیس به گونه‌ای طراحی شده است که امکان تزریق آن به لایه میانی یا عمیق پوست و رفع چین و چروک‌ها و خطوط روی صورت را به سرعت فراهم می‌کند. این ژل دارای ساختار بهینه‌ای است که بعد از تزریق، بیماران دچار هیچ عارضه جانبی جدی‌ای نمی‌شوند. ژل نورامیس دوان همچنین به عنوان یک مرطوب‌کننده بالقوه عمل می‌کند و پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد و به جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. یکی از مزایای اصلی تزریق ژل نورامیس، افزایش حجم صورت بدون نیاز به جراحی است. برخی از کاربردهای این ژل شامل کاهش چین و چروک‌های متوسط صورت، رفع خطوط عمیق صورت، افزایش حجم لب، برجسته کردن استخوان‌های گونه و زاویه‌سازی چانه می‌باشد.

 ژل نورامیس چه مزایایی دارد؟



 ژل نورامیس با سه مزیت قابل توجه همراه است که به شرح زیر می‌باشد:

  • یک محصول با ایمنی بسیار بالا است و منشاء هیالورونیک اسید، تخمیر میکروبی و فقدان ترکیبات جانوری به حفظ امنیت بیشتر این محصول کمک کرده است. هیالورونیک اسید و وزن مولکولی مورد تایید آن توسط سازمان غذا و دارو باعث شده به یک محصول معتبر و قابل اطمینان تبدیل شود.
  • این محصول ماندگاری بالایی دارد و نتایج قابل توجهی را ارائه می‌دهد.
  • بیمارانی که تحت درمان با این ژل قرار می‌گیرند رضایت بسیار زیادی از نتایج به دست آمده دارند.

 مراقبت‌های قبل از تزریق ژل نورامیس شامل چه مواردی است؟


پیش از تزریق ژل نورامیس، پزشک شما را بررسی پزشکی کامل می‌کند و در جلسه مشاوره، شما می‌توانید هر گونه سوالی را از او بپرسید. پزشک از شما خواستار امضای فرم رضایت‌نامه قبل از تزریق ژل می‌شود. برای کاهش ریسک تورم و کبودی در محل تزریق، شما باید از موارد زیر پیروی کنید:

  • حدود یک هفته قبل از تزریق ژل، از مصرف داروهای رقیق‌کننده مانند آسپرین، موترین، ایبوپروفن و الوو خودداری کنید. اگر به دلایل پزشکی از آسپرین استفاده می‌کنید، باید پزشک خود را مطلع کنید.
  • حدود سه روز قبل از تزریق ژل، از محصولات موضعی مانند ترتینوئین، رتینول، رتینوئیدها، گلیکولیک اسید یا محصولات ضد پیری خودداری کنید.
  • حدود یک هفته قبل از تزریق، از مصرف مکمل‌هایی مانند گل راعی، جینکوبیلوبا، جینسینگ، سیر، ویتامین ای و روغن گل مغربی خودداری کنید.
  • حدود سه روز قبل از درمان، از موم انداختن، بند انداختن یا استفاده از کرم موبر در ناحیه‌ای که قرار است درمان شود، خودداری کنید.
  • اگر دچار تبخال هستید، باید پزشک خود را مطلع کنید، زیرا احتمالاً سوزن مورد استفاده باعث سوراخ شدن تبخال و انتقال آن به سایر نقاط صورت می‌شود.
  • هنگام مراجعه به کلینیک، از استفاده از لوازم آرایشی خودداری کنید و صورت خود را کاملاً بشویید.
  • پزشک برای پیشگیری از درد در هنگام تزریق ژل از کرم بی حس کننده استفاده می‌کند و در برخی موارد خاص، داروی بی حسی به درون و اطراف نقاطی که قرار است درمان شود تزریق می‌شود.

 تزریق ژل چگونه انجام می‌شود؟



تزریق ژل نورامیس از طریق یک سوزن بسیار کوچک به پوست انجام می‌شود و پزشک ممکن است برای ایجاد راحتی بیشتر از محصولات بی حس کننده استفاده کند. قبل از انجام تزریق ژل، پاکسازی کامل آرایش صورت ضروری است. پزشک در حین تزریق ژل، واکنش پوست را مورد بررسی قرار می‌دهد تا از حجم مناسب ژل استفاده شود. هدف اصلی از تزریق ژل نورامیس، از بین بردن خطوط و چروک‌های صورت و افزایش حجم آن برای بهبود جوانی پوست است.

 مراقبت‌های پس از تزریق ژل نورامیس شامل چه مواردی است؟


  • پس از تزریق ژل شما دچار مقداری قرمزی، کبودی، تورم، حساسیت و خارش در اطراف محل تزریق خواهید شد. شما باید از خاراندن، ماساژ دادن و دستکاری کردن محل تزریق ژل خودداری کنید زیرا این عوارض طی مدت چند ساعت تا چند روز بهبود پیدا می‌کنند. در صورتی که این علائم پس از سه روز از بین نرفتند باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • پزشک به شما استفاده از کمپرس یخ، قرص و کرم آرنیکا و قرص بروملین را توصیه می‌کند که به کاهش کبودی صورت کمک خواهند کرد.
  • شما می‌توانید در ۶ تا ۱۰ ساعت اول پس از تزریق ژل برای کاهش درد خود از استامینوفن استفاده کنید.
  • پس از تزریق ژل از انجام دادن فعالیت‌های جسمانی سنگین خودداری کنید زیرا ریسک بروز کبودی بیشتر را افزایش می‌‌دهند.
  • تا زمانی که قرمزی و تورم ناحیه تزریق ژل از بین رفته است باید از گرم شدن این ناحیه خودداری کنید. قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب، برنزه کردن پوست، رفتن به سونا، حمام داغ یا استفاده از موم داغ از جمله مواردی هستند که باید به شدت از آنها خودداری کنید. در فصل زمستان نیز از اسکی یا سایر ورزش‌های زمستانی اجتناب نمایید.
  • پزشک برای کاهش کبودی صورت استفاده از پماد موضعی آرنیکا را به شما توصیه خواهد کرد. این محصول طبیعی باعث کاهش کبودی خواهد شد. شما می‌توانید برای تهیه این محصول به داروخانه مراجعه نمایید.
  • پس از تزریق ژل باید میزان حرکات ناحیه درمان شده کاهش پیدا کند. در صورتی که در ناحیه درمان شده یک توده کوچک به وجود آمده می‌توانید با حرکات خفیف نوک انگشت آن را ماساژ دهید. با توجه به نوع محصول مورد استفاده و قسمتی که درمان شده است شما سفتی پوست خود را احساس خواهید کرد که معمولاً طی مدت یک تا دو هفته این وضعیت بهبود پیدا می‌‌کند.
  • پس از تزریق ژل شما می‌توانید از کرم ضد آفتاب و لوازم آرایش استفاده کنید و به کمک یک پاک کننده ملایم صورت خود را تمیز نمایید. پزشک به شما توصیه می‌‌کند از پاک کننده مخصوص پوست حساس استفاده کنید تا از التهاب بیشتر صورت جلوگیری شود.

 میزان ماندگاری ژل نورامیس چقدر است؟



 به طور کلی میزان ماندگاری این محصول به قسمتی که تحت درمان قرار گرفته است و نوع محصول مورد استفاده بستگی دارد. به طور کلی ژل نورامیس ماندگاری بالایی دارد اما دائمی نیست. اکثر بیماران پس از ۶ تا ۱۲ ماه با مراجعه مجدد به پزشک نیاز دارند تا چروک صورت خود را از بین ببرند. در صورتی که از ژل نورامیس برای افزایش حجم لب استفاده شده است باید بیمار پس از ۶ تا ۹ ماه برای تزریق مجدد اقدام نماید.

احتیاط


 زنانی که باردار هستند یا در دوران شیردهی قرار دارند یا از یک بیماری خاص مانند روماتیسم رنج می‌برند یا به هیالورونیک اسید حساسیت دارند باید از درمان با ژل نورامیس خودداری کنند.

 شرایط نگهداری از ژل نورامیس به چه صورت است؟


 شرایط نگهداری از ژل نورامیس به شرح زیر می‌باشد:

  • باید در دمای ۲ تا ۲۵ درجه سانتیگراد نگهداری شود.
  • از گرما دادن یا منجمد کردن این محصول خودداری شود.
  • از قرار دادن آن در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری گردد.
  • از وارد کردن هرگونه فشار به ناحیه درمان شده اجتناب شود.

 تاریخ انقضای ژل نورامیس


 تاریخ انقضای ژل نورامیس ۲۴ ماه پس از تولید است و پس از باز کردن ژل نمی‌توان مجددا از آن استفاده کرد.