مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تعمیر تلویزیون سامسونگ

تعمیر تلویزیون سامسونگ

چند سال قبل در تهران برای تعمیر تلویزیون باید تلویزیون را با خود حمل می کردید تا یک تعمیرگاه مناسب جهت تعمیر تلویزیون سامسونگ پیدا می کردید تا دستگاه شما را تعمیر کند. در برخی مواقع مشکل تلویزیون شما با این مراحل تمام نمی شد و بعد از پیدا کردن تعمیرگاه تلویزیون سامسونگ ممکن بود قطعه مورد نیاز در این تعمیرگاه موجود نباشد و تا پیدا کردن قطعه باید منتظر می ماندید. مجازسیما با داشتن چندین شعبه در شرق تهران، غرب تهران ، جنوب تهران ، شمال تهران این شرایط را به وجود آورده که تعمیرات و سرویس تلویزیون شما به سرعت انجام شود. شما می توانید برای سرویس های دوره ای تلویزیون خود با این شماره تلفن نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و در خواست سرویس دوره ای کنید تا از خرابی تلویزیون شما جلوگیری شود. سرویس های دوره ای شامل تعویض قطعات فرسوده برد پاور و تمیز کردن گرد و خاک داخل تلویزیون می باشد.

  • برخورداری از فناوری Q-Symphony
  • فروشگاه محتوای دیجیتال APPLICATION STORE
  • دارای حالت مخصوص بازی Game Enhancer
  • فناوری UHD Dimming برای افزایش کنتراست تصاویر
  • تلویزیون 55 اینچ سامسونگ

شاید جالب باشد بدانید که تعداد نسبتا زیادی از تلویزیون هایی که دچار شکستگی نمایشگر یا بدنه می شوند، در حین جابجایی moloudimall ضربه می خورند. در چنین شرایطی بهتر است برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، تلویزیون را در منزل تعمیر کنید. زودکمک با تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل، چنین مسائلی را به حداقل رسانده و کیفیت و سرعت تعمیرات تلویزیون را افزایش داده است. به این ترتیب دیگر نیازی به جابجا کردن دستگاه نیست. پس از ثبت درخواست تعمیر تلویزیون در اپلیکیشن یا وب سایت زودکمک، مجرب ترین تعمیرکاران تلویزیون به آدرس شما آمده و ضمن بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه، قطعات آسیب دیده آن را ترمیم یا تعویض می کنند. قیمت تعمیر تلویزیون، با توجه به نوع آسیب دیدگی این دستگاه و شدت خرابی قطعات آن متفاوت است. درواقع تا وقتی که تلویزیون به صورت کامل عیب یابی نشود، نمی توان در مورد هزینه تعمیرات آن نظر قطعی داد. حتی نوع قطعه آسیب دیده هم در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون تاثیرگذار است.

تلویزیون سامسونگ ال جی

فروشگاه اپلیکیشن برای نصب و دانلود برنامه ، وجود مرورگر داخلی و همچنین قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و IOS سبب شده است که شما بتوانید اوقات فراغت سرگرم کننده ای با این تلویزیونها داشته باشید. وجود مرورگر اینترنتی به صورت پیشرفض بر روی تمامی تلوبزیون های هوشمند سامسونگ به کاربران امکان وبگردی در نمایشگرهای بزرگ را خواهد داد. رابط کاربری برای تلویزیون های سامسونگ به صورت دوره ای برزورسانی خواهد شد که به لطف آن تلویزیون همیشه از امنیت و سرعت بالایی برخوردار خواهد بود و همچنین قابلیت های جدیدی نیز به آن اضافه خواهد شد. قیمت تلویزیون سامسونگ در مقایسه با برخی برندها مانند سونی و ال جی کمتر و در مقایسه با برخی برند های نه چندان معروف مانند هایسنس و یا توشیبا بالاتر است. علاوه بر کیفیت تصویر بی نظیر، یکی از مواردی که سبب شده است تلویزیون های سامسونگ طرفداران زیادی داشته باشد طراحی منحصر به فرد انها است. در رتبه بندی طراحی ظاهری قطعا تلویزیونهای سامسونگ نسبت به سایر برند ها بسیار بهتر عمل کرده و حتی سونی و ال جی نیز در این زمینه قابلیت رقابت با سامسونگ را نخواهند داشت.

همچنین خروجی اپتیکال برای علاقه مندان موسیقی تعبیه شده است که میتوانند سایر دستگاه های صوتی را به این تلویزیون متصل کنند. فرمت ها و استاندارد های صوتی پشتیبانی شده در تلویزیون سامسونگ مدل 55k6965 عبارتند از Dolby Digital و DTS که صدایی شفاف و واضح را پخش میکند. سامسونگ مدل 55k6965 سایز اینچ، تایزن بوده که توسط پردازنده چهار هسته ای ساپورت میشود که کاربر میتواند بازی ها و برنامه های دلخواه خود را از طریق فروشگاه سامسونگ نصب و اجرا کند. اتصال به اینترنت از طریق wifi و LAN انجام میگیرد که میتوان به راحتی در دنیای بی حد و مرز اینترنت گشت و گذاری امن و جذاب انجام داد. وجود گیرنده داخلی و قابلیت های time shift ، تصویر در تصویر ، PRV و EPG از دیگر امکانات تلویزیون منحنی سامسونگ مدل 55k6965 است. شما میتوانید تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 55k6965 سایز اینچ را از فروشگاه علی دادا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی علی دادا یک لوازم خانگی در کرج است که اقدام به فروش قسطی جهیزیه و لوازم خانگی به صورت انلاین و با قیمت های مناسب کرد است. قیمت های ما با در نظر گرفتن هزینه ارسال به صورت رایگان نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی بسیار معقول و مناسب است. این محصول نیز مانند سایر محصولات فروشگاه علی دادا شامل ارسال رایگان به سراسر ایران میباشد یعنی نیازی نیست هزینه پس کرایه یا پست و چاپار پرداخت کنید. میتوانید قیمت ما را با سایر فروشگاه های اینترنتی مقایسه کنید در حالی که ما هزینه ارسال نیز نداریم.

سامسونگ فانوس راه و مسیر شما بوده تا با روشنایی در این راه قدم بگذارید و راهنمای شما باشد. این کمپانی منحصر به فرد با تولید تلویزیون های بی مثالش همانند یک بیشه نور از میان تاریکی سرباز زده و با ارائه دادن قابلیت ها و ویژگی های چشمگیری روشنایی را در دل بیننده ایجاد کرده است. سامسونگ جزء سه برند معروف و نامدار جهان شناخته شده است. این کمپانی شکوهمند در حال رقابت با کمپانی های سونی و ال جی می باشد. تلفیق صدا و تصویری اغواکننده در تلویزیون های سامسونگ هربیننده ای را به هیجان خواهد آورد. تعبیه چنین تلویزیون هایی در خانه و کاشانه شما حتی در جذابیت محیط هم تاثیرگذار بوده است. صحنه هایی که آب از لب و لوچه بیننده سرازیر می کند را با تلویزیون سامسونگ خرید تلویزیون سامسونگ نظاره گر باشید. با دیدن صحنه های پر شور و هیاهوی کیولد و نئوکیولد که زبان زد عام و خاص بوده اند در دنیایی از واقعیت و صباحت فرو خواهید رفت.

قیمت تلویزیون سامسونگ دیجی کالا

ظاهری تمیز با حاشیههای نازک دارد که در هر تنظیماتی خوب به نظر میرسند و این همان چیزی است که از یک تلویزیون درجه یک انتظار دارید. این ویژگی ها سامسونگ QN90A QLED را در لیست بهترین تلویزیون سامسونگ قرار میدهد. تلویزیون روی پایه فلزی خود کمی لرزان به نظر میرسد، اما زیاد قابل توجه نیست. پایه نصب شده در مرکز نیز صفحه نمایش را به اندازه کافی از میز بالا میبرد تا بتوانید نوار صوتی را در جلو قرار دهید و نگران مسدود شدن دید خود نباشید. قسمت پشتی از یک پانل پلاستیکی اچ ساخته شده است و مسیرهایی برای مدیریت کابل وجود دارد. ورودیها رو به پهلو هستند، اما اگر تلویزیون را به دیوار نصب کنید، دسترسی به آنها دشوار خواهد بود. کیفیت ساخت سامسونگ QN90A فوق العاده است. اگرچه کل تلویزیون، به جز پایه، از پلاستیک ساخته شده است، اما بسیار محکم و خوب به نظر میرسد. هیچ مشکل آشکار یا لق شدن قطعات وجود ندارد.

تلویزیون سامسونگ اولد

فناوری pur color در تلویزیون سامسونگ چیست ؟ در تلویزیون های قدیمی ،محل نشستن مقابل نمایشگر در کیفیت دید تاثیر اساسی داشت .معمولا تنها افرادی که روبه روی نمایشگر بودند بهترین حالت دید را داشتند و بقیه رنگهارا به صورتی تیره و گاه تاریک میدیدند. این مشکل تا جای قوت داشت که در خانواده سر جای نشستن بحث و جدل بود و معمولا بزرگترها روبه روی نمایشگر مینشستند .شرکتهای سازنده تلویزیون از سالها پیش متوجه همیچین مشکلی بودند و همواره سعی در رفع آن داشتند. با ورود تلویزیون های LCD به بازار مشکل تا حدی مرتفع شد اما همچنان محل نشستن روی کیفیت دید تاثیر گذار بود .پس از دوره LCD و آمدن LED ها نیز مشکل پابرجا بود. سرانجام در سال 2015 میلادی، شرکت ال جی الکترونیک پنل IPS را اختراع کرد . پنل IPS به وسیله پیکسل های چند بعدی نوری،دیدی همه جانبه را در اختیار بیننده قرار میداد. پنل IPS نیز در سالهای بعد دوچار دگرگونی و بهینه سازی شد و خروجیش، نمونه های کامل امروزیست.

تمامی فونت ها را پشتیبانی نمیکند. با پخش همزمان محتوای HD مرورگر کند میشود. شما نمی توانید متون را کپی و جایگذاری کنید. شما نمی توانید بسیاری از تب ها و پنجره ها را باز کنید. اگر تلویزیون سامسونگ مرورگر نداشت چه کاری انجام دهیم؟ با ریموت کنترل دکمه Home را فشار دهید. وارد صفحه برنامه ها “Applications” شوید. وارد نوار جستجو “search”شوید و دکمه OK را فشار دهید. “Samsung TV Browser” را نوار جستجو تایپ نمایید. سپس برنامه مرورگر را انتخاب و نصب نمایید. کمی صبر کنید تا نصب شود و سپس وارد smart hub شوید و از آنجا بر روی مرورگر خود کلیک کنید. کاربران گرامی آی پی امداد احتمال دارد که تلویزیون شما برنامه samsung web browser را نداشته باشد، بنابراین پیشنهاد میکنیم که کلمه browser را جستجو نمایید تا اگر مرور گر دیگری وجود داشت به شما نمایش داده شود. همانطور که در بالا توضیح دادیم، به جز مرورگر داخلی خود سامسونگ، از مرورگرهای دیگر هم میتوان استفاده کرد که در ادامه به شرح آن ها خواهیم پرداخت.

یکی از مواردی توصیه شده در راهنمای خرید تلویزیون سامسونگ، بررسی گستره دید تلویزیونی است که انتخاب کرده اید. این مسئله در خانواده هایی با تعداد اعضای بیشتر از دو نفر نمود بیشتری پیدا می کند. زیرا در این حالت در اغلب موارد دو نفر از اعضای خانواده از زاویه غیر عمود مشغول به تماشای تلویزیون می شوند. در صورتی که تلویزیون مورد نظر به گسترده دید فوق عریض (Wide Viewing Angle) مجهز نباشد، نفرات کناری از کیفیت کمتری از تصویر بهره مند می شوند که می تواند بسیار دلسرد کننده باشد. پس در هنگام خرید و انتخاب مدل های مختلف به این نکته توجه کنید. در مدل های QLED یا SUHD با چنن مشکلی مواجه نخواهید شد. پس اگر مدل انتخابی شما یکی از این مدلهاست، می توانید با خیال راحت خرید کنید. اما در صورتی که قصد خرید مدل های ساده تر و قدیمی تر تلویزیون های سامسونگ را دارید، بهتر است قبل از خرید، مشخصات تلویزیون را در سایت سامسونگ که به زبان فارسی نیز موجود است بررسی کنید.

  • دکمه 123 را با نقاط رنگی فشار دهید
  • برخورداری از قابلیت ضبط روی فلش یه هارد
  • فناوری Auto Depth Enhancer
  • پردازشگر تصویر UHD Processor
  • در ابتدا محل قرارگیری تلویزیون خود را انتخاب نمایید
  • از فایل های ویدیویی فلش پشتیبانی نمیکند
  • فناوریContrast Enhancer برای بهبود کنتراست تصاویر
  • فناوری Painting Mode

تصلا - تلویزیون های سامسونگ در سه رده قیمت ارزان قیمت، متوسط و گران قیمت عرضه میشوند. تلویزیون های ارزان قیمت سامسونگ شامل تلویزیونهای HD و Full HD و ۴K متداول، تلویزیون های میانرده آن شامل تلویزیون های کریستال و تلویزیون های رده بالای این برند شامل تلویزیون های کیولد این برند هستند. در این مطلب قصد داریم در مورد تفاوتها و شباهتهای مدل های مختلف ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ و مقایسه تلویزیون سامسونگ از نظر قیمت و خرید تلویزیون سامسونگ سری AU8072 کیفیت بپردازیم. توجه: برای آشنایی با فناوری های ذکر شده در این مقاله میتوانید قسمت اول راهنمای خرید تلویزیون های سامسونگ مراجعه کنید. تلویزیون های qled سامسونگ در اندازه های ۸۵، ۷۵، ۶۵، ۵۸، ۵۵، ۵۰، ۴۹ و ۴۳ اینچ عرضه می شوند. توجه: حرف T در مدلها نشان میدهد محصول در سال ۲۰۲۰ تولید شده و حرف R به معنای این است که تلویزیون مدل ۲۰۱۹ است (مدل LS03T هم مدل ۲۰۲۰ است).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد