مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K HDR اندروید P1 مدل MI TV P1 55

تلویزیون شیائومی 55 اینچ 4K HDR اندروید P1 مدل MI TV P1 55

xiaomi tvتلویزیون شیائومی P1 2022 دارای طراحی باریک و مینیمالیستی میباشد که بر روی دو پایه در میز تلویزیون و دکوراسیون قرار می گیرد . تلویزیون 55 اینچ شیائومی 4K UHD اسمارت P1 از برنامه های هوشمند مرورگر پشتیبانی می کند نظیر این برنامه ها ALEXA , NETFLIX , GOOGLE ASSISTANT و .. . 2160 می باشد . 2160 جریانات را به اشتراک می گذارد . تلویزیون 55 اینچ P1 شیائومی 4K اسمارت از فناوری های بروز شده و هوشمند دیگری پشتیبانی می کند تا جزئیات دقیق را در تصاویر و محتوایتان دریافت کنید و بهترین درجه کیفی را داشته باشید . در کنار کیفیت تصویر 4K UHD تلویزیون هوشمند شیائومی از فناوری هوشمند DOLBY VISION پشتیبانی می کند تا ترکیب رنگ را به صورت زنده در تلویزیونن دریافت کنید و برترین کیفیت تصویر را دارا باشید . دالبی ویژن نیز در کنار ترکیب رنگ زنده HDR بسیار شکوفا می گردد که در تلویزیون پشتیبانی می شود . HDR10 PRO وجود دارد که تصاویر را به صورتی هوشمند و در کیفیت تصویر 4K پردازش می کند و برترین کیفیت تصویر و فیلم را در اختیارشما قرار می دهد .

که در اینجا ما به طور اختصار برای شما توضیح می دهیم.

xiaomi tvهمچنین قیمت تلویزیون ال جی 43 اینچ اسمارت در مقایسه با یک 43 اینچ سونی اسمارت اندرویدی مسلما ارزان تر است. مورد دیگری که در راهنمای خرید تلویزیون 4k بر اساس قیمت خیلی مهم در این است و اکثرا در خانه از آن استفاده می کنیم . قابلیت اشتراک گذاری اطلاعات و صفحه موبایل با تلویزیون است. که در برندهای مختلف از امکانات وتکنولوژی های مختلفی نام برده شده. که در اینجا ما به طور اختصار برای شما توضیح می دهیم. سونی و شیائومی از کروم کست (Chromecast) در تلویزیون های خود استفاده کردند. ال جی از Mobile On TV و سامسونگ هم از وای فای دایرکت (Wi-fi Direct) و میرورینگ (Mirroring) برای ارتباط موبایل با تلویزیون به کار برده اند. چگونه گوشی را به تلویزیون وصل کنیم ؟ یکی از نکات خرید تلویزیون دانشتن اطلاعات در مورد فناوری هاست . که یکی از آنها تکنولوژی Miracast می باشد .

تلویزیون شیاومی

پس بگذارید در این راهنمای خرید تلویزیون 1401 امکانات بهترین تلویزیون دنیا که شامل برندهای متنوعی همچون سونی سامسونگ ال جی و … است را بررسی کنیم . خوب حالا که می خواهیم در مورد بهترین برند تلویزیون در جهان صحبت کنیم . مسلما لازم است در مورد آخرین فناوری های این تلویزیون ها نیز اطلاعلاتی کسب کنید تا حین خرید ، بهترین گزینه را انتخاب نمایید . باتوجه به اینکه تکنولوژی و فناوری های جدید به سرعت در حال پیشرفت هستند بنابراین هنگام خریداری تلویزیون جدید ، مثل گذشته برند زیاد مطرح نیست . مجموعه ای از نکاتی که در دسته بندی تلویزیون ها لازم است قبل از خرید به آنها توجه شود عبارتند از : فناوری انواع پنل مانیتور ، کیفیت تصویر و رزولوشن ، سرعت پردازش داده ها ، سیستم عامل یا OS ، قابلیت HDR و … که همگی جزو نکات طلایی راهنمای خرید تلویزیون در ایران می باشد . پس با ما همراه باشید تا با آگاهی از انواع قیمت تلویزیون 2022 و آشنایی با برندهای متنوع بتوانید بهتر تصمیم بگیرید .

xiaomi tvابتدا کنترل را نزدیک تلویزیون نگهدارید، سپس دکمه HOME و MENU را با هم بزنید و صبر کنید تا اتصال برقرار شود. در بسیاری از مواقع ممکن است پیش بیاید که مشکل کار نکردن ریموت کنترل تلویزیون از دکمههای آن باشد، شاید زیر دکمهها کثیف شده یا به خاطر استفاده زیاد کارایی قبل را ندارند. راه حل چنین مشکلی این است که بعد از بیرون آوردن باتریها کنترل را باز کنید. سپس قسمت دکمهها را تمیز کنید. ببینید که مشکل بر طرف شده است یا خیر؟ اگر باز هم با همان مشکل روبهرو شدید مقداری رنگ رسانا را در قسمت پایینی کلیدها بریزید و بعد از گذر مدتی کنترل را امتحان کنید. به جای این کار هم شما میتوانید یک تکه فویلی از جنس آلومنیوم تهیه کنید سپس آن را در بین مدار الکترونیکی و قسمت قلعی قرار دهید. سپس دو قسمت ریموت کنترل را به هم وصل کنید .

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

xiaomi tvWiFi Direct یکی دیگر از روشهایی است که با استفاده از آن میتوان گوشی را به تلویزیون متصل کرد. در واقع WiFi Direct نوعی بلوتوث پیشرفته بوده که اتصال بیسیم را بین دو دستگاه برقرار میکند با این تفاوت که از سرعت بالاتر و برد بیشتری برخوردار است. همچنین این فناوری به شما امکان میدهد تا بدون نیاز به روتر بیسیم و بهصورت مستقیم ارتباط را بین دو دستگاه ایجاد کنید. در حال حاضر این فناوری در بسیاری از گوشی های موبایل و تلویزیونهای سامسونگ وجود دارد که با استفاده از آن میتوان یک گوشی موبایل را بدون داشتن شبکه Wi-Fi به تلویزیون متصل کرد. برای بهره گرفتن از قابلیت Wi-Fi Direct در تلویزیون سامسونگ مراحل زیر را دنبال کنید. مرحله 1. در منو Settings تلویزیون گزینه Network را انتخاب کنید و پس از آن به قسمت Wi-Fi Direct بروید. نکته: در تلویزیونهای مدل جدیدتر، نیازی به انجام تنظیمات در تلویزیون نیست و کافی است تا برای برقراری اتصال از گوشی خود استفاده کنید.

تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP که از سری تولیدات این برند خوش نام و موفق میباشد از وجود این پنل قدرتمند بهره میبرد. وجود این نمایشگر مزایایی برای این تلویزیون 4k به همراه دارد که در ادامه آنها را به برای شما بیان خواهیم کرد. این نمایشگر دارای زاویه دید بالایی میباشد بنابراین دیگر کاربران دغدغهای برای نحوه نشستن خود ندارند و میتوانند از هر زاویهای تصاویری روان و واضح و دقیق و ثابت را مشاهده نمایند و لذت تمام را از دیدن آنها ببرند. ایجاد روشنایی زیاد دیگر مزیت حضور این پنل میباشد از این جهت کاربران میتوانند محتواها را به صورت درخشان و با جزئیات ریز و دقیق مشاهده نمایند. توسط نمایشگر LED کنتراست نیز در سطح بالایی تولید میشود از این منظر هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست و به صورت طبیعیتر و واقعیتر و عمیقتر ارائه داده میشود. این را نیز باید بیان کرد که LED عمر مفید بیشتری دارد و باعث میشود تا تلویزیون نیز دارای عمر طولانی باشد و شما بتوانید برای مدت زمان طولانی از آن استفاده مفید را ببرید.

البته نمیتوان گفت که کیفیت این محصولات بد است.

بهترین تلویزیون ایرانی کدام است؟ این سؤالی است که این روزها در پی افزایش قیمت تلویزیونهای خارجی بر سر زبانها افتاده و در خاست برای کسب اطلاع از قیمت تلویزیون ایرانی را افزایش داده است. این اتفاق از یک نظر میتواند اتفاق خوبی باشد. چون بازار به سمت تولید ملی سوق پیدا میکند. اما آیا بهترین تلویزیون ساخت ایران وجود دارد؟ آیا اصلاً تلویزیون ایرانی وجود دارد؟ متأسفانه در سالهای اخیر افزایش برندهای چینی ارزانقیمت، تقریباً تمام تولیدکنندگان تلویزیونهای ایرانی را به سمت واردات یا مونتاژ تلویزیونهای چینی و یا دریافت قطعات چینی درجه 2 و 3 سوق داده است. میتوان گفت که دیگر تلویزیون ایرانی وجود نداشته و تنها نامی از تلویزیون ایرانی همانند تلویزیون اسنوا، تلویزیون شهاب، تلویزیون ایکس ویژن، جی پلاس و… باقیمانده و همه قطعات وارداتی و در اغلب موارد چینی است. البته نمیتوان گفت که کیفیت این محصولات بد است. اما قطعاً به کیفیت تلویزیونهای پرآوازه همانند تلویزیون سامسونگ، تلویزیون الجی، سونی و یا پاناسونیک نمیرسد.

  1. ریموت کنترل هوشمند
  2. قابلیت های تلویزیون شیائومی
  3. حافظه رم داخلی 2GB DDR
  4. صدای فراگیر و قوی
  5. صفحه نمایش 8 بیتی با عمق رنگ 16.7 میلیون

3840 را ارائه دهد و دید در زاویه ها مناسب باشد. نوردهی پس زمینه از پیکسل ها به صورت Direct Type می باشد و با نرخ سرعت رفرش 60 هرتز بر ثانیه می توان شاهد کیفیت عالی برای تصاویر با سرعت بالا بود. وجود سیستم Dolby توانایی فرا گیر کردن صدا را در اتاق دارد و می تواند با فراگیر کردن صدا در اتاق , صدا را به صورت 3 بعدی شنید و از هماهنگ بودن صدا با تصویر لذت برد. بی شک وجود بلوتوث که با ان می توان تلویزیون را به صورت بی سیم به ساندبار یا اسپیکر های پخش صدا متصل کرد و از صدای بلندتر با وضوح بالا نهایت لذت را برد که برای دیدن فیلم ها و مسابقات ورزشی می تواند هیجان زیادی داشته باشد , که تجربه جدید به همراه دارد. با وجود کابل اپتیکال می توان تلویزیون را به بلندگو های با توان بالا متصل کرد و تصویر با موسیقی را با وضوح تصویر و صدای بالا شنید که در بسیاری از مراسمات می تواند سرگرم کننده باشد.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید. چه فناوری ها و تکنولوژی هایی بر روی قیمت تلویزیون ها تاثیر گذارند؟ گاهی برایتان پیش آمده که در هنگام خرید تلویزیون با اصطلاحات و تکنولوژی ها و فناوری هایی رو به رو می شوید که شاید برایتان زیاد آشنا نباشد. در این مقاله سعی می کنیم شما را با مهمترین تکنولوژی ها و فناوری هایی که در هنگام خرید تلویزیون لازم است به آن توجه کنید، آشنا کنیم. پس حتما با ادامه متن همراه شوید. فناوری های نمایشگر تلویزیون ها از اولین نکاتی که بی شک تاثیر مستقیمی بر روی قیمت تلویزیون ها دارد، می توان به فناوری نمایشگر اشاره کرد. ایتنا- گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده است که بخش تولید تلویزیونهای سامسونگ در تلاش است تا تولیدات خود را به قصد نهایی عرضه صفحه نمایشهای QD-OLED رول شونده، ظریفتر و انعطاف پذیرتر کند.

  • فضای ذخیره سازی تا 16 گیگابایت
  • سایر سرویس ها و محصولات دیگر
  • کیفیت ساخت مناسب
  • پردازنده MediaTek MSD6886 هستههای 1.5 گیگاهرتزی
  • برنامه AZ Screen Recorder را در تلویزیون اندروید خود نصب کنید
  • اندازه VESA یا محل نصب براکت 400x300 میلیمتر
  • دارای کروم کست یا Chromecast به صورت داخلی
  • کروم کست داخلی

صفحه نمایش QLED از نقاط Quantum dot که موادی نیمه رسانا در اندازههای نانو هستند، استفاده مینماید. این نقاط کوانتومی بسته به اندازه ذرات رنگهای مختلفی از نور را ساطع میکنند. در واقع مواد کوانتوم دات به منظور دستیابی به طیف رنگی وسیعتر و همچنین ارائه تصاویری زندهتر و واقعیتر با روشنایی فوقالعاده استفاده میشوند. تلویزیون 75 اینچ Q1 شیائومی به واسطه بهرهمندی از این فناوری دنیایی از رنگها را ایجاد مینماید. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی Color Gamut است و قابلیت پوشش دهی حجم رنگ 95 درصدی از فضای رنگی DCI-P3 و حجم رنگ 100 درصدی در فضای NTSC را دارد. بنابراین قادر به ارائه تصاویری پرجنب و جوش، روشن و صد البته واقعیتر خواهد بود. میزان روشنایی در صفحه نمایش QLED Q1 در حالت معمولی 500 نیت است که این میزان در حالت حداکثری به 1000 نیت میرسد. که این به بدان معناست که هنگام تماشای تلویزیون در محیطهای روشن نمایشگر به حد کافی روشن خواهد شد تا با تابش نور خیره کننده مبارزه کند.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کالی ناب.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد