مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

مجله ی اینترنتی آوای باران

راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ استوک چیست

  • ظرفیت حافظه داخلی: ۱ ترابایت
  • طبقهبندی : کاربری مالتیمدیا، کاربری عمومی
  • Razer Blade 15 Advanced 2020
  • کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1650 با 4 گیگابایت حافظهی اختصاصی

چطور است که شما را اندکی بیشتر با ویژگی های لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه آشنا سازیم! یکی از حائز اهمیت ترین بخش های خرید هر محصولی، بودجه ای میباشد که شما در راستای خرید آن در نظر انگاشته اید. به عبارتی هر چه که میزان قیمت کمتر باشد شما میتوانید میزان بیشتر، کیفیت بالاتر و یا در بطن لپ تاپ استوک مشخصات و قدرت و توان بالاتری را خریداری نمایید. البته که قیمت لپ تاپ استوک با استناد به لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه بودن و کارکرده بودن آن ها در خارج از ایران اغلب قیمت کمتری را دارند. لپ تاپ وارداتی مستقیم از شارجه از کشورهایی همانند؛ آمریکایی و اروپایی است و برای کاربران آمریکا و اروپا طراحی شده اند. لپ تاپ استوک خرید حتماً برای تولید لپ تاپی که بازار اروپا و آمریکا مورد هدف قرار گرفته است، قطعات بهتر و با کیفیت تری مورد بهره گیری واقع میشود. به همین دلیل متوسط عمر لپ تاپ استوک بسیار بیشتر از لپ تاپ های نو و آکبند آسیا میباشد.

  • و از سیستم خنک سازی قدرتمند برخوارد است
  • صفحه نمایش: 13.3-inch 2K (2,560 x 1,440) with touch panel
  • ThinkBook 15 G2 لنوو (LENOVO THINKBOOK 15 G2)
  • Dell Compellent: شبکههای ذخیرهسازی
  • مالتی مدیا یا مصرف خانگی
  • قیمت 719 یورو

تراکم پیکسلی بالای آن کیفیت تصویر ویدیویی شگفت انگیزی را در ۲۴ فریم در ثانیه ارائه می دهد و هر بار تجربه عالی اسکایپ را تضمین می کند. Acer’s Build Your Own Cloud (BYOC) روی دستگاه خودتان زندگی میکند، بنابراین ظرفیت ذخیرهسازی ابر شما میتواند به اندازه دلخواه شما باشد، اما با حفظ حریم خصوصی و امنیت نهایی. با برنامههای BYOC به صورت بیسیم همگامسازی میشود و در هر زمان و هر مکان به زندگی دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید. پردازنده نسل ششم اینتل Core i5 با عملکرد عالی و تصاویری خیره کننده، این قدرت را دارد که محاسبات شما را به سطح جدیدی برساند. فیلمها را تماشا کنید و چتهای ویدیویی بینظیر را با دوستان تجربه کنید. از عمر باتری شگفت انگیزی که شما را در حال حرکت کارآمد نگه می دارد لذت ببرید. نوت بوک ایسر V3 سرعت را به سطح دیگری می رساند. مجهز به جدیدترین بی سیم ۸۰۲٫۱۱ac با فناوری MU-MIMO، با اتصال به روتر مبتنی بر ۸۰۲٫۱۱ac عملکردی تا ۳ برابر سریعتر را تجربه میکند و همه چیز را از بازی آنلاین گرفته تا پخش ویدیو سریعتر و قابل اطمینانتر میکند. ویندوز ۱۰ بهترین ترکیب از ویندوزهایی است که قبلاً می شناسید، به علاوه بسیاری از پیشرفت های عالی که دوست خواهید داشت. به شما امکان میدهند به سرعت راهاندازی و از سرگیری کنید و همه چیز سریع و روان اجرا شود. اکنون همه دستگاههای ویندوز ۱۰ برای صرفهجویی خودکار در مصرف باتری، بهینهسازی باتری دارند - بنابراین میتوانید بیشتر کار کنید و سختتر بازی کنید. ، یک دستیار دیجیتال شخصی دارید که در تمام دستگاه های ویندوز ۱۰ شما کار می کند تا به شما در انجام کارها کمک کند.

مشاهده لیست قیمت لپ تاپ برندهای مختلف همیشه اولین قدم برای برآورد هزینه لازم برای خرید لپ تاپ، متناسب با بودجهای است که برای آن در نظر گرفته شده است. با پیشرفت تکنولوژی، روز به روز شاهد ساخت لپ تاپ هایی هستیم که در مقابل کامپیوترهای رومیزی، نه تنها کم نمیآورند، بلکه حتی در بعضی مواقع از آنها جلو نیز میزنند. برخی مدلهای لپ تاپ در کنار سخت افزار قوی نسبت به مدلهای رومیزی قیمت پایینتری نیز دارند.دست دوم لپ تاپ  پیشنهاد می شود قبل از خرید لپتاپ، نوع کاربری و موارد استفاده خود را مشخص کنید. کاربری عمومی: اگر قصد دارید به شبکههای اجتماعی سر بزنید، فایلهای خود را مدیریت کنید و یا فیلم و سریال ببینید؟ لپ تاپ های مالتی مدیا و یا معمولی مناسب شما هستند. بیشتر شرکتهای سازنده برای کاربری عمومی مدلهایی با قیمت پایین و عملکرد خوب ارائه میدهند. لپ تاپهای سبک: اگر وزن لپتاپ برای شما مهم است، به دنبال الترابوک و یا مکبوک بگردید. الترابوکها وزن و ضخامت بسیار کمی دارند و قدرت بالایی دارند. لپتاپهای سری ZenBook شرکت ایسوس، سری سرفیس مایکروسافت، شیائومی و مکبوک ایر شرکت اپل پیشنهاد می شود. لپ تاپ گیمینگ: سری جدید کارتهای گرافیک NVIDIA مخصوص بازی برای لپتاپ، همان عملکرد نسخهی رومیزی را دارا هستند؛ در نتیجه میتوانید با خیال راحت یک لپتاپ مخصوص بازی خریداری کرد و نگران عملکرد آن نبود. برندهای ایسوس، MSI و ایسر لپتاپهای مخصوص بازی بسیار خوبی ارائه داده اند. لپتاپهای شرکت Alienware و Razer پیشنهاد می شود.

Dell امروز سهشنبه از لپ تاپ های ورک استیشن سیار جدید و محصول تازهای از سری لپ تاپهای Latitude رونمایی کرد و از جمله ویژگیهای این محصولات میتوان به پد لمسی جدید اشاره کرد. خانواده لپ تاپ های Latitude کمپانی Dell محصولاتی مناسب برای کسب و کارها است و ورژن جدید این دیوایس نیز با تمرکز بر نیاز مشتریان تجاری طراحی شده است. لپ تاپ جدید Latitude 9330 با نمایشگر 13 اینچی یکی از باریکترین دستگاهها در این سری به شمار میرود. این لپ تاپ که همزمان میتواند به تبلت تبدیل شود از یک تاچ پد collaboration برخوردار است که به کاربران ویژگیهای سریع و کلیدی مانند روشن و خاموش کردن میکروفن و ویدیو در طول جلسات آنلاین را میدهد. پس از پایان تماس آنلاین و زوم کال، این قابلیتها غیرفعال میشوند و تاچ پد به حالت عادی trackpad و اشارهگر موس بازخواهد گشت. سایر ویژگیهای این لپ تاپ شامل دوربین جلوی FHD با سنسورهای مجزا RGB و مادون قرمز و همچنین حذف نویز عصبی میشود.

فعال بودن این گزینه باعث افزایش مصرف باتری میشود. چگونه متوجه مشکل در باتری لپ تاپ ایسوس شویم؟ باتری زود شارژ خالی میکند. دستگاه قادر به شناسایی اتصال باتری به دستگاه نیست. سیستم به طور مکرر اعلام اتصال شارژر به دستگاه را میکند. برای تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس به کجا مراجعه کنیم؟ برای تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس باید به نمایندگی ایسوس مراجعه کنید. متأسفانه بسیاری از افراد هستند که به انواع تعمیرات لپ تاپ آشنایی دارند؛ اما نمایندگی نیستند. در نگاه اول شاید هیچ مشکلی وجود نداشته باشد؛ اما وقتی کمی ریز میشویم، به دلیل نداشتن کافی فرد مورد نظر به سیستم لپ تاپ ایسوس، امکان انجام اقدامات اشتباهی وجود دارد. در نمایندگی ایسوس متخصصان ابتدا لپ تاپ شما را تحویل میگیرند و پس از ثبت ایراد به بررسی آن میپردازند. اگر مشکل از باتری باشد، شما میتوانید با خرید باتری اورجینال و با کیفیت خیال خود از این بابت راحت کنید. به کار بردن باتری فیک در دستگاه باعث آسیب مجدد به دستگاه میشود.

  1. حالت سه کاره ابتکاری
  2. گرافیک متوسط
  3. بررسی نکات تخصصی خرید لپتاپ
  4. پورت HDMI
  5. پردازنده مرکزی: INTEL CORE I5 11300H
  6. فرش
  7. استفاده از حافظهی پرسرعت SSD

برخی از این ویژگیها همیشه در دستگاهها وجود دارند، مانند رمهای ECC و چند پردازندهها یا ورودیها و خروجیهای ویژه که باعث میشود سیستمها به خوبی کار کنند. وجود ECC RAM خطاهای حافظه را قبل از اینکه اثر مخربی روی سیستم داشته باشد برطرف می کند و در نتیجه از خرابی و خرابی جلوگیری می کند. این ویژگی جالب برای کسانی که روی پروژه های بزرگ و پیچیده کار می کنند مهم است. لپ تاپ استوک zbook می توان گفت هر چه ظرفیت رم بیشتر باشد احتمال خطای رم بیشتر می شود. در مورد CPU، هرچه تعداد هسته های آن بیشتر باشد، قدرت پردازشی بیشتری داریم. هارد دیسک ها نیز با ظرفیت بالا برای کارهای سنگین در این ایستگاه های کاری قابل حمل طراحی شده اند. علاوه بر این، کارتهای گرافیکی پیشرفته و پیشرفته و پردازندههای گرافیکی در ایستگاههای کاری استفاده شدهاند، در حالی که رایانههای شخصی معمولاً به یک کارت معمولی متکی هستند.

این مورد به ویژه می تواند برای بسیاری از این افراد جذاب باشد. لژیون ۵ پرو مجهز به پردازنده AMD Ryzen 7 5800 و گرافیک Nvidia GeForce RTX 3070، قدرت مورد نیاز گیمر ها را برای اجرای آخرین عناوین AAA در تنظیمات گرافیک Ultra می دهد. بهره وری، چند رسانه ای و قابلیت بازی، از جمله ویژگی هایی است که Dell XPS 15 می تواند آن ها را به خوبی انجام دهد. XPS 15 طراحی جذاب و باریکی را ارائه می دهد که با قدرت بسیار عالی همراه شده است. همچنین، قاب چهار لبه InfinityEdge آن یکی از بالاترین وضوح نمایشگر های موجود در بازار را ممکن کرده است، که اکنون با فناوری OLED فوق العاده برای کسانی که به عمر باتری طولانی نیاز دارند، ارائه می شود. در زیر کاپوت دستگاه یک پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7 Comet Lake سری H و یک Nvidia GeForce RTX 3050 Ti را پیدا خواهید کرد.

بیشتر کوچکترین لپ تاپ ها جزو گزینههای اقتصادی بازار هستند اما HP ProBook x360 11 G6 در این میان یک استثنا است و ویژگیها و قیمت لپ تاپ کوچک اچ پی بیشتر آن را مناسب برای کاربران حرفهای میکند. این لپتاپ با توجه به اندازه کوچکی که دارد، مشخصات قدرتمندی را در اختیار شما قرار میدهد. تنها مشکل قیمت بالای آن است. بخصوص در پیکربندیهایی با رم و حافظه بیشتر. کیبورد لپتاپ قابل جداسازی نیست ولی نمایشگر قابلیت چرخش بصورت 360 درجه را دارد و به همین خاطر میتوان آن را در موقعیتهای زیاد و متنوعی مورد استفاده قرار داد. برای مثال میتوانید از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنید یا آن را در حالت چادری قرار دهید و فیلم تماشا کنید. این لپ تاپ با پردازنده نسل یازدهم اینتل خود یکی از بهترین عملکردها را در اختیار شما میگذارد و در بازیهایی همچون Fortnite و League of Legends را به خوبی اجرا میکند.

  • نمایشگر: 15.6”, 144Hz, FULL HD, IPS
  • طراحی نه چندان جالب
  • هسته گرافیک: مجتمع 14 هسته ای - GPURAM 32 هسته ای
  • باتری لپتاپ اچ پی
  • امکان مهلت تست 10 روزه لپ تاپ و اطمینان از سلامت دستگاه

ترکیب قابلیت های ارتباطی بی سیم در این لپ تاپ، شامل وایفای و بلوتوث است. لپ تاپ استوک لنوو thinkpad x1 yoga وایفای Intel(R) Wi-Fi 6 AX201 (2x2) Wi-Fi نسخه 6، جدیدترین فناوری وایفای است که سرعت بالایی را به ویژه برای گیمرها در هنگام اجرای بازی های آنلاین فراهم می سازد. بلوتوث به کار رفته در این لپ تاپ نیز نسخه 5.1 است که می تواند برای اتصال لپ تاپ به لوازم جانبی بی سیم مورد استفاده قرار گیرد. سیستم خنک کننده مناسبی در این لپ تاپ به کار رفته است. G3 15 گرمتر از آستانه راحتی کاربر نیست. با این حال، طرفداران می توانند در حالت عملکرد بالا کمی بلند شوند. بعد از اینکه ما به مدت 15 دقیقه Shadow of the Tomb Raider بازی کردیم، قسمت زیرین 115 درجه فارنهایت گرم شد و از آستانه راحتی 95 درجه عبور کرد. مرکز صفحه کلید و صفحه لمسی به ترتیب 107 و 81 درجه است. داغ ترین دمایی که در این لپ تاپ ثبت شد 125 درجه در دریچه سمت چپ بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد